ישראכרט חרתה על דגלה את ערך המובילות והמצוינות בשירות ללקוח הפרטי והעסקי. אנחנו משקיעים משאבים רבים על מנת לייצר ללקוחותינו חוויית שירות המתאפיינת בהוגנות, חדשנות, שקיפות ומקצועיות.
שביעות הרצון שלך חשובה לנו מאוד. אנו עושים הכל כדי לתת לך חוויית שירות ופתרונות פיננסיים מדויקים ופרסונליים. ועדיין, אם בכל זאת לא קיבלת את המענה שציפית לו משירות הלקוחות או שאינך מרוצה משירות זה או אחר, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו באחד מהערוצים המפורטים בהמשך.
מבטיחים להתייחס לכל פנייה ופנייה, ולעשות הכל כדי לפתור אותה במקצועיות, במהירות האפשרית ולשביעות רצונך. הפניות שמתקבלות אצלנו מאפשרות לנו ללמוד ולשפר את החוויה שלך ושל כלל לקוחותינו.
פנייה למוקדי השירות:
שירות לקוחות בנושא ברורים כספיים והטבות:
- שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00 עד 16:00 טלפון: 6272*
סיוע חירום בשימוש בכרטיס בחו"ל:
- שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור
- טלפון: 03-6364666
- מייל: IBINL@ISRACARD.CO.IL
חשוב לנו לשמוע אותך
אם פנית לשירות הלקוחות שלנו ואינך שבע רצון מהתשובה שקיבלת, אפשר לפנות בתלונה לנציבות תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים הבאות:
- טופס יצירת קשר
- מענה טלפוני: 03-6364330, אנחנו זמינים בשבילך בימים א'-ה', בין השעות 09:00-12:00
- דואר: קבוצת ישראכרט, היחידה לתלונות הציבור, בר כוכבא 12 בני ברק 5112001
אנחנו מבטיחים להשיב לפנייה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ- 45 ימים ממועד קבלת התלונה. עם זאת, לעיתים, בנסיבות חריגות או אם יידרשו בדיקות מעמיקות יותר לנציבה תהיה הסמכות להאריך את מועד התשובה לפנייה ב- 15 ימים נוספים. כמובן שנעדכן אותך על כך במהלך הדרך.