סטודנטים ברופין? תושבי עמק חפר? ישראכרט מציעה: קריירה עם קידום בתוך הקמפוס!
לקבוצה הפיננסית המובילה בישראל יש הצעת עבודה מנצחת: מוקד שירות לקוחות חדשני וייחודי בתוך קמפוס רופין, בתנאים מעולים ובליווי ארגז כלים מגוון לעתיד מקצועי מבטיח


מעל 60 סטודנטים ותושבי עמק חפר כבר מאיישים את מוקד שירות הלקוחות החדש והתוסס, שהקימה קבוצת ישראכרט במרכז החדשנות "ירוק" בקמפוס רופין שבעמק חפר רק לפני שנה. הם כולם עובדי החברה מיומם הראשון במוקד, ויש להם אפשרות לעבוד לבחור או במשרה מלאה או במשרת סטודנט שבה הם מקבלים מלגת לימודים לאחר שנה ובמהלך שנת העבודה באפשרותם לסדר ולהתאים את שעות העבודה למערכת הלימודים באופן גמיש, והכול קורה במתחם כפרי פסטורלי אחד.
עבור עובדי המוקד- מדובר במודל חדשני ובלעדי בישראל, שמאפשר לעבוד במשרה גמישה, עם תנאים מעולים ואופק מקצועי משמעותי. המודל מציע את כל היתרונות של עבודה בגוף פיננסי גדול ויציב, במתכונת שמתאימה למגוון אחוזי משרה ולכן מתאימה במיוחד לאורח חיים הסטודנטיאלי. מי שמצטרף למוקד, זוכה לא רק במשרה דינמית עם משכורת מכובדת, אלא גם בהזדמנות ללמוד ולהתפתח מקצועית. ישראכרט מספקת תוכניות הכשרה והדרכות מקצועיות, שבמהלכן רוכשים העובדים כלים ניהוליים לשם צמיחה לתפקידים בכירים בהמשך הדרך. מדובר ב-WIN WIN ובהזדמנות לעלות על המסלול המהיר לפיתוח קריירה במגוון תחומים.

ראש צוות בתוך שלושה חודשים
העבודה במוקד שירות הלקוחות החדש ברופין מתאימה גם לתושבי האזור הנמצאים לפני או אחרי לימודים, ומציעה ליווי בתוכניות הכשרה, שפותחות דלתות למגוון הזדמנויות עתידיות. בזכות הדרכות מתקדמות ואופק למגוון תפקידי המשך ותפקידים ניהוליים, העובדים יכולים להיכנס לעולם הפיננסים וההייטק ולטפח קריירה מבטיחה ומספקת. אחד מהם הוא גיל, תושב עמק חפר, שהחל לעבוד במוקד מיד עם פתיחתו: "מהיום הראשון שהצטרפתי לעבודה במוקד, הרגשתי בבית. בזכות עבודה קשה ומחויבות, בתוך שלושה חודשים גם התקדמתי והפכתי למנהל צוות במוקד, כי אני מבין את העבודה ואת האנשים", הוא מספר ומוסיף: "אני ממש רואה איך המוקד משנה לעובדים פה את החיים – השעות גמישות ונוחות, התנאים המעולים, אופק ההתפתחות ועוד. כמי שגר קרוב- איכות החיים משתפרת – ומכל בחינה אפשרית זה פשוט קולע לצרכים שלי".
"סטודנטים נאלצים לתמרן בין שעות לימוד רבות, הכנת עבודות ולמידה למבחנים, וכדי להצליח בכל אלה, הם זקוקים לתעסוקה המשתלבת עם צורכיהם ואורח חייהם", כך מסבירה לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש של ישראכרט, ומדגישה שהסטודנטים יוכלו לצבור ניסיון מעשי כבר במהלך לימודיהם ולהיכנס לחברה מובילה בעולם העסקי עם כלים מעשיים ופוטנציאל צמיחה אישי וארגוני. שער הכניסה הרחב לתפקידי ניהול ותפקידים עסקיים בחברה, זה מוקד שירות בחברה, רבים ממנהלי החברה החלו את תפקידם כנציגי שירות במוקד שלנו".
אקו-סיסטם של יזמות וחדשנות
מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט ממוקם בתוך שטח הקמפוס, במרכז "ירוק" החדשני ליזמות, רובוטיקה וקהילה. המתחם רחב ידיים, כולל מרחבי עבודה, אולם כנסים, חדרי ישיבות וקפיטריה. אל המרכז מגיעים יזמים ומשקיעים, גורמי תעשייה ואקדמיה, ממשל מקומי וממשל ארצי, ולצידם אנשי מקצוע שונים המשרתים את עולם היזמות, במטרה לתרום את חלקם וליטול חלק ביצירת אקו־סיסטם דינמי של יזמות וחדשנות אקטיבית.
מיקום המוקד בתוך שטח הקמפוס נוח במיוחד, ומאפשר הן לסטודנטים במכללה והן לתושבי הסביבה הגעה מהירה ונוחה לעבודתם. עובדי המוקד הינם עובדי ישראכרט מהרגע הראשון להצטרפותם, כאשר במהלך עבודתם הם נחשפים להזדמנויות קידום במגוון תחומים, ובמקרה של הסטודנטים - בהתאם למקצוע שהם לומדים. העובדים נהנים מהנגשה של כלים טכנולוגיים וניהוליים משמעותיים לתפקידים שיאיישו בהמשך, ביניהם קורסי ניהול, ניהול פרויקטים, סדנאות לפיתוח מיומנויות תקשורת, AI, אימוץ יכולות דאטה, פרזנטציה, מיתוג ועוד.
@מוסף קהילה ותעסוקה של ידיעות אחרונות